Montag, 8. Oktober 2012

Shards

Ich habe meine ersten Shards geblasen, eine aus verschiedenen Farben gemischte Glasblase, die anschließend in viele kleine Stücke zerkleinert wurde. Die Perlen, die dabei entstehen, sehen sehr organisch aus. Diese hier passen in ihrem Farbspiel schön zum Herbst, finde ich. Das Spiel mit den reaktiven Gläsern macht mir so viel Spaß, dass ich gleich einen ganzen Haufen produziert habe. Grins!

I made my first shards. For shards you have to make a big glas-bubble which is being split into several little pieces afterwards. When you put these shards onto your bead it looks quite organic. These, I find, fit perfectly the colors of fall. And I could'nt stop using that wonderful reactive glass (the pink, ivory and the ocher colors). So I ended up with a nice heap of focal beads. LOL





































Allen eine wunderschöne Herbstwoche...

I wish you all a wonderful week in autumn...


1 Kommentar:

Therese's Treasures hat gesagt…

Hi Sabine,
Beautiful as always!
Therese

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...