Sonntag, 25. August 2013

Galaxie...

...habe ich meine zweite Variante meines Prototyps genannt. Diesmal habe ich beide Seiten mit dem selben Silberglas versehen. Das macht das Ganze harmonischer und passt wunderbar zu diesem Kimonoband. Diese Bänder hatte ich schon lange im Auge. ;0)

"Galaxy" I have called this lampwork bead. This is my second try of this kind of bead and this time I have used the same silver glass on both sides. It looks more harmonious with the kimonocord I think. I really love these ribbons!











Soloperlchen habe ich auch noch zu zeigen. ;0) Solange ich noch Ferien habe, muss ich natürlich die Brennerzeit nutzen!!!

I have also some new lampwork focals I would like to show you. As long as I don't have to go to school...in Bavaria we have holidays until midth of September...I am sitting on my torch to fill my spare time!!!

















Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...