Dienstag, 5. August 2014

Schmuck...

...habe ich schon lange nicht mehr "gebastelt". Shame on me!
Heute hatte ich mal wieder Lust auf Ketten mit Gebamsel.

It has been quite a long time since I had made some necklaces or other stuff with my lampwork beads. Shame on me!





Die hier ist "meine"...

This one is "mine"...





Und die hier vielleicht schon bald "deine"...  ;-)
Kühle Farbtöne passend zur Jahreszeit. Es regnet und hat abgekühlt. :-(

That one may be "yours" soon...  ;-)
Shades of ice-colors go well with the weather that we have to face these days...rainy and a bit cold.








Passend zur Kette hab' ich gleich ein paar Ohrringe gebastelt. :-)

Along with the necklace goes a matching pair of earrings. :-)




Und wenn ihr Lust habt auf "Eisblumen", schaut doch in meinem Shop vorbei.

If you feel like wearing some nice jewelry in "frosty" colors, why don't you stop by in my shop!






Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...